S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Heureka.cz - Porovnání cen a srovnání produktů z internetových obchodů zbozi.cz - Porovnání cen a srovnání produktů z internetových obchodů Montáž autoalarmů Montáž alarmů

Podporuje mojeID

Úvod » Chiptuning - PEDAL, POWER » PEDAL box - zlepšení a zrychlení odezvy plynu s možností regulace


        

PEDAL box - zlepšení a zrychlení odezvy plynu s možností regulace

doporučujeme Nainstalujeme!

skladem

 

Transparentní historie ceny
Číslo produktu: PEDAL box - zlepšení a zrychle
naše cena bez DPH : 5 555 Kč
naše cena s DPH (21 %):
6 721 Kč

Varianty tohoto výrobku

Obrázek:
Číslo produktu / Název zboží:
Skladem:
Cena:
Chiptuning
Chiptuning
Chiptuning
skladem
naše cena 5 500 Kč

Kompletní specifikace

PEDAL box - zlepšení a zrychlení odezvy plynu s možností regulace

Většina dnešních vozidel již používá elektronický plyn. To znamená, že byste již marně hledali pod pedálem lanko vedoucí k motoru. Místo něj je zde snímač polohy pedálu a ten pak "říká řídící jednotce" jak moc a jak rychle má reálně přidat plyn. Ta sice přidává zhruba tak, jak si přejete, ale rychlost této odezvy je záměrně upravena. Tím vzniká často nepříjemná prodleva na zmáčknutí plynu. To může být v praxi až nebezpečné a pro dynamicky orientovanější řidiče nesnesitelné chování. Zapomeňte na chybné vysvětlování novinářů a často i prodejců o spojitosti s turbodmychadlem. To již více jak 10 let neplatí. Od roku 2019 se tento problém týká plošně většiny nových vozidel. Proč tomu tak je a hlavně, jak tento problém pomalé reakce plynu řešit?

 

Pomalá a tupá reakce plynu - dříve sporadicky, dnes problém u téměř všech vozidel

Pro většinu typických řidičů, kteří jsou spíše spotřebiteli než nadšenými řidiči, by byla příliš rychlá ostrá reakce plynu na obtíž. A tak ve jménu "ochrany" opatrných řidičů před nechtěným prudkým zrychlením docházelo v minulosti u některých modelů až k příliš defenzivnímu nastavení této prodlevy ze strany těch, kdo vůz ladili a pustili do výroby. Pokud to dříve byla individuální vlastnost projevu konkrétního modelu, tak od roku 2019 se situace zásadně zhoršila a týká se téměř všech nových modelů, nejvíce pak velkých koncernů.

 

Od roku 2019 plošná nemoc

Vše má souvislost s odlišným způsobem měření reálné spotřeby paliva a tedy i C02 (dnešní třídní nepřítel) při nových homologačních testech vozidel. Výsledkem je další otupění plynu, které má eliminovat lidský faktor při zcela nových homologačních testech. Důsledkem těchto opatření je ale uživatelsky velmi nepříjemné a často až nebezpečné chování vozidla.  Majitelé takových aut to dobře znají při potřebě rychlého předjížděcího nebo nutnosti rychle opustit křižovatku. Nejeden řidič se takto již zbytečně vylekal, někoho to možná na křižovatce stálo i hmotné škody.

 

Zcela bezpečné - bez vlivu na emise, záruku, motor

V principu jde pouze o modulaci signálu polohy plynu (viz dále). Je to tedy naprosto bezpečné a bezproblémové řešení. Neexistují žádné mínusy. Žádných vyšších emisí ani spotřeby paliva se bát nemusíte a s motorem tato úprava nijak nesouvisí. Nijak mu nemůžete ublížit.

 

Možnost individuálního nastavení

Navíc si můžete měnit režimy podle rychlosti požadované reakce a je tedy ideální i pro majitele dražších vozidel, kde lze tuto vlastnost reakce plynu měnit přepínáním režimů přes palubní počítač. Základní režim je v těchto vozidlech totiž často opravdu nepoužitelný a extrémně otravný, ale vyšší je zase spojen třeba i s tužší podvozkem apod. Nebo i ten nejrychlejší reakce plynu v palubním počítači zase neodpovídá představám sportovněji laděných řidičů. S Pedal boxem získáte zkátka nezávislost a je jedno jestli řídíte Škodu Octavia nebo BMW M2 Competition. U všech to má smysl řešit a vyzkoušet. Bude pozitivně šokováni z radostného projevu auta, které konečně bude umět prodat svůj motorový potenciál..

 

Jaká je cena?

  • Cena je 4.990 Kč bez DPH u standardní verze a 5.555 Kč bez DPH pak u verze s možností regulace přes mobilní aplikaci.
  • Při objednání Pedal boxu i s Power boxem na zvýšení výkonu vám na fakturu dodatečně aplikujeme na Pedal box slevu 16%!  A pokud vše kupujete dohromady i s výfukovým systémem, získáváte i slevu na Powerbox ve výši 7%.
  • POZOR: nejde o univerzální produkt pro všechna vozidla. Nabídneme a dodáme Vám tak přesně model pro Vaše vozidlo.

 

Jak se Pedal box ovládá a jak vše technicky funguje?

  • Celkem máte k dispozici 3 režimy (indikováno barevně), které se liší rychlostí a náběhem reakce dle charakteristiky viz graf níže. V rámci všech režimů je pak možnost mikro-regulace ještě o 3 stupně nahoru a 3 stupně dolů. Celkem tedy máte neuvěřitelných 21 poloh + poloha vypnuto. Vybere si tedy každý podle chuti nebo aktuálního používání vozidla a to i pokud máte možnost přepínání rychlosti reakce plynu už ve vašem vozidle. Mezi sebou se nijak "nepere".
  • Přepínání režimů děláte pomocí tlačítek nebo u dražší verze App s integrovaným blue-tooth modulem máte navíc možnost regulace i přes mobil. To se hodí pokud pedal box nemáme v držáku pod volantem, ale vyvedete si ho v rámci délky kabeláže třeba do schránky spolujezdce. A samozřejmě je to cool..
  • Funkce je pak taková, že  řídící jednotka dostává upravené požadavky na rychlost přidání plynu podle zvoleného režimu - City - Sport - Sport+ nebo zcela vypnuto - vše viz graf níže

 

  • POZOR: nejde o univerzální produkt pro všechna vozidla. Nabídneme a dodáme Vám tak přesně model pro Vaše vozidlo.

Přesná cena vč. instalace dle modelu vozu a složitosti montáže. 

ZTgyY2Qw