Úvod » Chiptuning PED,POW,DPF » PEDAL box - zlepšení a zrychlení odezvy plynu s možností regulace
Číslo produktu / Název zboží: | ||||
---|---|---|---|---|
|
Chiptuning Chiptuning |
skladem
|
naše cena 5 500 Kč |
Většina dnešních vozidel již používá elektronický plyn. To znamená, že byste již marně hledali pod pedálem lanko vedoucí k motoru. Místo něj je zde snímač polohy pedálu a ten pak "říká řídící jednotce" jak moc a jak rychle má reálně přidat plyn. Ta sice přidává zhruba tak, jak si přejete, ale rychlost této odezvy je záměrně upravena. Tím vzniká často nepříjemná prodleva na zmáčknutí plynu. To může být v praxi až nebezpečné a pro dynamicky orientovanější řidiče nesnesitelné chování. Zapomeňte na chybné vysvětlování novinářů a často i prodejců o spojitosti s turbodmychadlem. To již více jak 10 let neplatí. Od roku 2019 se tento problém týká plošně většiny nových vozidel. Proč tomu tak je a hlavně, jak tento problém pomalé reakce plynu řešit?
Pomalá a tupá reakce plynu - dříve sporadicky, dnes problém u téměř všech vozidel
Pro většinu typických řidičů, kteří jsou spíše spotřebiteli než nadšenými řidiči, by byla příliš rychlá ostrá reakce plynu na obtíž. A tak ve jménu "ochrany" opatrných řidičů před nechtěným prudkým zrychlením docházelo v minulosti u některých modelů až k příliš defenzivnímu nastavení této prodlevy ze strany těch, kdo vůz ladili a pustili do výroby. Pokud to dříve byla individuální vlastnost projevu konkrétního modelu, tak od roku 2019 se situace zásadně zhoršila a týká se téměř všech nových modelů, nejvíce pak velkých koncernů.
Od roku 2019 plošná nemoc
Vše má souvislost s odlišným způsobem měření reálné spotřeby paliva a tedy i C02 (dnešní třídní nepřítel) při nových homologačních testech vozidel. Výsledkem je další otupění plynu, které má eliminovat lidský faktor při zcela nových homologačních testech. Důsledkem těchto opatření je ale uživatelsky velmi nepříjemné a často až nebezpečné chování vozidla. Majitelé takových aut to dobře znají při potřebě rychlého předjížděcího nebo nutnosti rychle opustit křižovatku. Nejeden řidič se takto již zbytečně vylekal, někoho to možná na křižovatce stálo i hmotné škody.
Zcela bezpečné - bez vlivu na emise, záruku, motor
V principu jde pouze o modulaci signálu polohy plynu (viz dále). Je to tedy naprosto bezpečné a bezproblémové řešení. Neexistují žádné mínusy. Žádných vyšších emisí ani spotřeby paliva se bát nemusíte a s motorem tato úprava nijak nesouvisí. Nijak mu nemůžete ublížit.
Možnost individuálního nastavení
Navíc si můžete měnit režimy podle rychlosti požadované reakce a je tedy ideální i pro majitele dražších vozidel, kde lze tuto vlastnost reakce plynu měnit přepínáním režimů přes palubní počítač. Základní režim je v těchto vozidlech totiž často opravdu nepoužitelný a extrémně otravný, ale vyšší je zase spojen třeba i s tužší podvozkem apod. Nebo i ten nejrychlejší reakce plynu v palubním počítači zase neodpovídá představám sportovněji laděných řidičů. S Pedal boxem získáte zkátka nezávislost a je jedno jestli řídíte Škodu Octavia nebo BMW M2 Competition. U všech to má smysl řešit a vyzkoušet. Bude pozitivně šokováni z radostného projevu auta, které konečně bude umět prodat svůj motorový potenciál..
POZOR: nejde o univerzální produkt pro všechna vozidla. Nabídneme a dodáme Vám tak přesně model pro Vaše vozidlo.
Jak se Pedal box ovládá a jak vše technicky funguje?
POZOR: nejde o univerzální produkt pro všechna vozidla. Nabídneme a dodáme Vám tak přesně model pro Vaše vozidlo.