S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

  

Heureka.cz - Porovnání cen a srovnání produktů z internetových obchodůMontáž autoalarmůMontáž alarmů

Podporuje mojeID

Úvod » Chiptuning PED,POW,DPF » POWER box - zvýšení výkonu s regulací a bez rizika ztráty záruky


        

POWER box - zvýšení výkonu s regulací a bez rizika ztráty záruky

doporučujeme Nainstalujeme! top produkt

skladem

 

Transparentní historie ceny
Číslo produktu: POWER box - zvýšení výkonu s r
naše cena bez DPH : 11 975 Kč
naše cena s DPH (21 %):
14 490 Kč

Kompletní specifikace

POWER box - zvýšení výkonu s regulací a bez rizika ztráty záruky

POWER box od DTE Systems je v podstatě externí počítač pro profesionální zvýšení výkonu a točivého momentu u přeplňovaných motorů. A to zcela bezpečnou cestou bez jakéhokoliv zásahu do originálního softwaru v řídící jednotce. Powerbox se k motoru připojuje přemostěním vybraných snímačů. Zvýšení výkonu je většinou od cca 10% do max 25% podle konkrétního motoru. Výkon lze regulovat změnou režimu stiskem tlačítka na power boxu, ale zároveň i stylově přes mobilní aplikaci! Celý systém je programován německými inženýry, takže kvalita a spolehlivost je 100% garantována.  Jde tedy o ideální řešení pro majitele nových vozidel v záruce, ale starších, kde majitel nechce zasahovat (často neodborně) do originálního software. Důkazem špičkové německé kvality budiž i to, že tyto produkty dodáváme celé řadě značkových dealerů napříč automobilkami!

 

DTE Systems - evropská jednička

DTE Systems je evropská jednička ve vývoji a výrobě profesionálních Power boxů a Pedal boxů. Vše včetně samotné výroby probíhá kompletně v Německu. DTE pravidelně vyhrává srovnávací testy v tuningových časopisech v Německu. Důkazem špičkové kvality je fakt, že produkty DTE Systems dodáváme desítkám značkových dealerů napříč automobilkami v ČR i SK a to i pro nejvýkonnější vozidla prémiových značek. To už jsou slušné reference a dostatečná statistická data pro potvrzení skvělá funkce a nevyšší kompetence výrobce. Pokud si chcete o německé firmě DTE Systems udělat ještě lepší představu, mrkněte na video. Naše česká firma DPF-CAT Systems je pak výhradním distributorem značek REMUS i DTE do ČR a SK.

Nabídka Poweboxů exisujte téměř pro všechna přeplňovaná vozidla. Více info viz dále.

Jak Powerbox technicky funguje?

  • Powerbox funguje jako externí počítač a k motoru se připojuje za pomocí přpojení - resp. přemostění 3 až 6 vybraných snímačů (viz popis a video dále). Takto je powerbox i napájen.
  • Do originálního software v řídící jednotce se nijak nezasahuje!

  • Powerbox vyhodnocuje a modifikuje nasnímaná data z přemostěných snímačů v řádu nano-sekund (oproti konkurenci používá mnohem dražší a rychlejší procesor). Na základě upravených dat řídící jednotka vozidla sama reaguje a zvyšuje plnící tlak turba a upravuje vstřikovací dávky přičemž výsledkem je vyšší točivý moment a výkon.
  • Toto navyšování plnícího tlaku se z logiky věci ale děje pouze v rámci mantinelů originálního software - tedy tak jak je maximálně umožněno originálním softwarem vozidla. Proto je u některých vozidel možnost navýšení výkonu vyšší a někde nízká. Vše dle nevyužitého potenciálu konkrétního motoru.

  • Jak tedy logicky z výše uvedeného vyplývá, vše skutečně funguje podle originálního software, tak jak vývojáři danné automobilky umožnili a vše je tedy absolutně bez rizika pro Vás motor. Dá se zjednodušeně říct, že powerbox řídící jednotku vozidla "stimuluje", aby více využívala svůj potenciál..
  • U benzínových motorů se přemosťují snímače tlaku nasávaného vzduchu, tlaku turba a polohy vačky. U dieselových motorů jde o snímače tlaku v railu (vstřikování), tlaku turba a polohu vačky. 

  • U některých vysoce-výkonných benzínových vozidel je pak celý systém dokonce i více než 3-kanálový a snímají se ještě data z dalších čidel - např. motor BMW S55 (M2 Comp/M3/M4), Mercedes V8 atd. Naprostá většina výrobců na trhu využívá pouze jednoduchý 2-kanálový systém, nejlevnější čínské produkty dokonce jen 1-kanál. Od těch ruce pryč.
  • Regulace výkonu pak probíhá přepínáním jednotlivých režimů přímo na Powerboxu (viz dále). Systém lze nejen snadno demontovat (odpojení z čidel netrvá podle přístupnosti více než 5-20 min), ale v případě potřeby si jej můžete dočasně odpojit během pár sekund připojením „elektronické záslepky“ místo Powerboxu jednotky.  Nemusíte odpojovat kabaléž pokud jej chcete v motorovém prostoru zamaskovat...
  • Powerbox vyhodnocuje a modifikuje nasnímaná data z přemostěných snímačů v řádu nano-sekund (oproti konkurenci používá mnohem dražší a rychlejší procesor). Na základě upravených dat řídící jednotka vozidla sama reaguje a zvyšuje plnící tlak turba a upravuje vstřikovací dávky přičemž výsledkem je vyšší točivý moment a výkon.
  • Toto navyšování plnícího tlaku s logiky věci ale děje pouze v rámci mantinelů originálního software - tedy tak jak je maximálně umožněno originálním softwarem vozidla. Proto je u některých vozidel možnost navýšení výkonu vysoká a někde nízká.
  • Jak tedy logicky z výše uvedeného vyplývá, vše funguje podle originálného software, tak jak vývojáři danné automobilky umožnili a vše je tedy absolutně bez rizika pro Vás motor. Powerbox pouze řídící jednotku vozidla "stimuluje", aby více využívala svůj potenciál..

 

Jak se POWERBOX ovládá a jaký má přínos

  • Po montáži vyberete jeden ze 3 před-definovaných módů – Efficency– Dynamic – Sport a v rámci těchto programů dále pomocí tlačítek plus a mínus upravujete nastavení (zvyšování – snižování výkonu). Režimy přepínáte přímo na Powerboxu (nutno zvednout kapotu) nebo v mobilní aplikaci (dražší verze "X"). U nás v katalogu najde pouze tuto sofistikovanější verzi. Nejen kvůli ovládání, ale i kvůli možnost online přístupu a aktualizace softwaru v powerboxu. To oceníte i při přenosu do dalšího vozidla. V případě zájmu o základní a levnější variantu nás kontaktujte emailem.

  • Maximální zvýšení točivého momentu a tím i výkonu je v celém spektru otáček a podle typu motoru se pohybuje od 10 až do 25%. U některých výrobcem záměrně pod-dimenzovaných to může být právě až zmiňovaných 25%, většinou kolem 15%. A to bez jakýchkoliv negativních vlivů na motor a jeho komponenty (nikdy nejsou překračovány bezpečnostní limity). 
  • Velkým benefitem je i citelné snížení spotřeby paliva. Dává to smysl i logicky.  V důsledku zvýšení točivého momentu a výkonu v reálu potřebujete ke stejnému zrychlení méně plynu. Otázkou pak zůstává, zda v realitě budete skutečně přidávat stále stejně a nebo se naopak budete rádi klouzat na větší vlně točivého momentu a přidávat tedy více než dříve...:)
  • POZOR: nejde o univerzální produkt pro všechna vozidla. Nabídneme a dodáme Vám tak přesně model pro Vaše vozidlo.

Přesná cena vč. instalace dle modelu vozu a složitosti montáže. 
NmM3ZGY